honarehzendegi

ساخت وبلاگ

اغلب علت پریود نشدن را به بارداری و مشکلات هورمونی نسبت می‌دهند در صورتی که عوامل بسیار دیگری در بروز این اتفاق نقش دارند؛ استرس و اضطراب تا بیماری‌های جدی از علل شایع محسوب می‌شوند. در طول زندگی هر زنی، دو دوره بی نظمی قاعدگی کاملا طبیعی است؛ اولین بار زمان شروع قاعدگی و پس از آن یائسگی. اگر پریودهای شما، همیشه 28 روز بوده و در حال حاضر بیش از 35 روز طول می‌کشد، دچار عقب افتادگی چرخه قاعدگی شده‌اید؛ در واقع چرخه سالم بین 21 تا 35 روز می‌تواند به طول بیانجامد. از آن‌جایی که قاعدگی چرخه‌ای طبیعی و ضروری در بدن زنان محسوب می‌شود، قطع آن نگرانی‌ها و انواع مشکلات جسمانی را به همراه دارد. از این رو غافل نشدن از آن و پی‌بردن به علت‌ها ضرورت می‌یابد. برای شناخت بهتر بدن خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم مقاله آشنایی با بدن زن را مطالعه کنید.

منبع: علت پریود نشدن

برای دریافت مشاوره در زمینه علت پریود نشدن می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : علت پریود نشدن, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 23:50

آیا ترک خود ارضایی باعث لاغری می شود ؟ خود ارضایی یعنی رسیدن به اوج لذت جنسی و تحریک جنسی توسط خود شخص. تنوع نظرات و دیدگاه ها و برچسب زنی ها در مورد خود ارضایی بسیار زیاد است. شایعاتی از قبیل کور شدن، جنون، لاغر شدن یا ذکر فوایدی برای خودارضایی همه و همه ی این موارد اثبات شده نیست و تنها نظرات افراد است. خود ارضایی برای رفع نیاز جنسی است و سابقه تاریخی دارد و در نقاشی های تاریخی و نوشته های تاریخی هم دیده می شود. در ادیان مختلف نظراتی در موردش مطرح شده و پزشکان و روانشناسان نظرات گوناگونی مطرح کرده اند. در این مقاله به بررسی ترک خودارضایی و لاغری می‌پردازیم.
 

منبع: ترک خود ارضایی باعث لاغری می شود

برای دریافت مشاوره در زمینه ترک خود ارضایی باعث لاغری می شود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : ترک خود ارضایی باعث لاغری می شود, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 23:31

دلیل دو جنسه شدن جنین چیست؟ هویت جنسی بخش عظیمی از هویت فرد را تشکیل می دهد. هویت جنسی از دو فاکتور اصلی روانی و جسمانی تشکیل شده است. فرد از لحاظ روانی خود را یک زن یا یک مرد تصور می‌ کند و از طرف دیگر از لحاظ فیزیکی نیز جسم یک مرد یا یک زن را خواهد داشت اما گاهی فرد با اینکه از لحاظ روانی خود را یک زن یا مرد تصور می کند از لحاظ جسمانی دچار تناقض است و نشانه‌هایی از هر دو اندام تناسلی مردانه و زنانه را دارد که در اصطلاح به این افراد هرمافرودیت یا انترسکشوال می گویند. در این مقاله ما به توضیح بیشتر درباره این اختلال و علل آن و نوع رویکرد والدین برای برخورد با این کودکان می پردازیم. برای کسب اطلاع از مشاوره کودک کلیک کنید.
 

منبع: دلیل دو جنسه شدن جنین

برای دریافت مشاوره در زمینه دلیل دو جنسه شدن جنین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : دلیل دو جنسه شدن جنین, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 23:12

چگونه رابطه خراب شده را درست کنیم؟ در دنیای امروز رابطه ها به شدت متزلزل شده و حفظ یک رابطه خوب، بسیار ارزشمند است. افراد به دلایل آگاهانه و خیلی وقت ها ناآگاهانه رابطه را خراب می‌کنند و زمانی که قصد درست کردنش را دارند با چالش های زیادی روبرو می‌شوند. درست کردن رابطه امکان پذیر است و فقط نیاز به آگاهی از ابعاد مختلف دارد. در ادامه مقاله به بررسی کامل چگونه رابطه خراب شده را درست کنیم می پردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.
 

منبع: چگونه رابطه خراب شده را درست کنیم؟

برای دریافت مشاوره در زمینه چگونه رابطه خراب شده را درست کنیم؟ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : چگونه رابطه خراب شده را درست کنیم؟, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 22:58

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله روابط زناشویی مدرن همراه شما هستیم. در این چند سال ما شاهد تحولاتی زیادی در زمینه روابط زناشویی شده ایم و هر تحولی نیاز به آگاهی و آموزش دارد که در ایران به دلیل بافت فرهنگی و اجتماعی، هنوز جای پرداختن به این موضوع را دارد تا با تعریف جدیدی از روابط زناشویی آشنا شویم. درواقع تمام اتفاقات که افراد در طول زندگی با هم تجربه می کنند از قبیل برقراری رابطه جنسی، تربیت و تعلیم فرزندان، تلاش برای شکل گیری روابط مناسب و پیشرفت در بهبود شخصیت یکدیگر، آرامش و امنیت خانواده، حفظ تعهد و صمیمیت در ازدواج و ایجاد احساسات مثبت به یکدیگر را روابط زناشویی می گویند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.
 

منبع:روابط زناشویی مدرن

برای دریافت مشاوره در زمینه روابط زناشویی مدرن می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : روابط زناشویی مدرن, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 22:37

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله عوارض مصرف قرص سیلدنافیل بر جنین همراه شما هستیم. سیلدنافیل یا ویاگرا دارویی است که در درمان ناتوانی جنسی مردان موثر بوده و منجر به نعوظ آلت می‌شود. این دارو از موثرترین و شایع‌ترین داروها برای درمان اختلالات جنسی مردان و مخصوصا نعوظ می‌باشد اما دیده شده که در مواردی زنان نیز از این دارو استفاده می‌کنند. برخی از تحقیقات نشان داده که داروی سیلدنافیل می‌تواند بر جنین تاثیر منفی بگذارد و فرایند رشد در جنین را مختل نماید. در ادامه مقاله به بررسی کامل عوارض مصرف قرص سیلدنافیل بر جنین می‌پردازیم؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. برای کسب اطلاع از مشاوره جنسی کلیک کنید.
 

منبع: عوارض مصرف قرص سیلدنافیل بر جنین

برای دریافت مشاوره در زمینه عوارض مصرف قرص سیلدنافیل بر جنین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : عوارض مصرف قرص سیلدنافیل بر جنین, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 21:17

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله تنگی نفس بعد از ترک سیگار همراه شما هستیم. حتما شنیده اید که بعد از ترک سیگار حجم ریه ها افزایش پیدا می‌کند و به مرور فرد به صورت بهتری قادر به نفس کشیدن است اما روی دیگر قضیه این است که ترک سیگار هم مثل هر ماده اعتیاد آور دیگری به همراه خود عوارض کوتاه مدتی به بار می آورد. یکی از این عوارض ایجاد تنگی نفس بعد از ترک سیگار است. این موضوع می تواند در مسیر ترک سیگار اخلال ایجاد کند و باعث ایجاد وسوسه مصرف در طول ترک گردد. در این مقاله می خواهیم چگونگی و چرایی این موضوع را بر طبق جدیدترین تحقیقات به شما نشان دهیم. مشاوره ترک اعتیاد می تواند در این زمینه شما را یاری کند. برای کسب اطلاع بیش تر در زمینه مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

منبع: تنگی نفس بعد از ترک سیگار

برای دریافت مشاوره در زمینه تنگی نفس بعد از ترک سیگار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : تنگی نفس بعد از ترک سیگار, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 20:56

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله آمپول درمان زود انزالی همراه شما هستیم. زود انزالی یا انزال زودرس، یک اختلال جنسیتی محسوب می شود که می تواند زندگی زناشویی فرد مبتلا را تحت تاثیر قرار دهد. زود انزالی در واقع به وضعیتی گفته می شود که در آن ارگاسم مرد بسیار زودتر از حد تصور اتفاق می افتد. در این حالت ابتدا زندگی شخصی خود فرد دچار اختلال شده و سپس نبود رضایت جنسی از طرف شریک جنسی فرد مبتلا به این اختلال جنسیتی باعث بروز مشکلات زناشویی می شود. زود انزالی باید توسط روانشناسان شناختی بررسی و مراحل درمان آن آغاز شود. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.
 

منبع: آمپول درمان زود انزالی

برای دریافت مشاوره در زمینه آمپول درمان زود انزالی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : آمپول درمان زود انزالی, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 20:35

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله هزینه ترک اعتیاد فوق سریع همراه شما هسیتم. اعتیاد در مقام یک بیماری، اختلالی خود ساخته است که فرد مبتلا را وادار به انجام بسیاری از اعمال می کند. از نظر روانشناسان اعتیاد در واقع به منظور دوره های غیر قابل کنترل است به گونه ای که فرد معتاد، دیگر اختیاری بر خلق و خوی خود ندارد و کارهایی از او سر می زند که برای اطرافیان او غیر قابل باور هستند. افراد مبتلا به اعتیاد پس از مدتی دچار ناتوانی در اراده می شوند، به همین منظور درمان آن بسیار حائز اهمیت است و باعث بازگشت فرد به چرخه ی طبیعی جامعه خواهد شد. روش‌های نوین که روش‌های ترک اعتیاد سریع و فوق سریع نام دارند، می توانند فشار های جسمی و روانی وارده به فرد بیمار را کاهش و روند بهبود را تسریع و همچنین کیفیت ترک اعتیاد را بهبود بخشد.
 

منبع: هزینه ترک اعتیاد فوق سریع

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ترک اعتیاد فوق سریع می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : هزینه ترک اعتیاد فوق سریع, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 20:18

آیا می دانید سکس گروهی گنگ بنگ چیست؟ از زمان‌های گذشته سکس همیشه و در همه فرهنگ‌ها ازجمله موضوعات رایج و دارای اهمیت در زندگی فردی و زناشویی بوده است. سکس در انسان یک رفتار غریزی است که عوامل فرهنگی، میل و علاقه و همچنین فیزیولوژیک بدن در آن نقش دارد. سکس در واقع با ایجاد انگیزه برای برطرف کردن نیازهای جنسی و همچنین ارضا جنسی می تواند در ایجاد نزدیکی در بین زوجین بسیار حائز اهمیت باشد. سکس گروهی در واقع به نوعی از سکس گفته می شود که در آن بیش از دو نفر به طور همزمان حضور دارند. این نوع سکس با توجه به اینکه یک انحراف جنسی محسوب می شود، بیشتر به منظور تنوع در رابطه جنسی به وجود می آید. این رابطه بسیار آسیب‌زاست و باید مورد بررسی و درمان قرار گیرد. مشاوره جنسی می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.
 

منبع: سکس گروهی گنگ بنگ

برای دریافت مشاوره در زمینه سکس گروهی گنگ بنگ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : سکس گروهی گنگ بنگ, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 20:09

کلرودیازپوکساید جزء دسته داروهای ضد اضطرابی است که عمدتا برای درمان اختلالات اضطرابی، بی‌خوابی، قطع مصرف الکل و ترک اعتیاد به مواد مخدر تجویز می‌گردد. تمام داروهای این دسته به علت ساختار آنان، بسیار اعتیاد آور هستند و مصرف خودسرانه و خارج از تجویز پزشک می‌تواند وابستگی ایجاد کند. همچنین عوارض ناشی از ترک ناگهانی کلرودیازپوکساید نیز بسیار خطرناک است. پس لازم است که مصرف کردن و نکردن آن و همچنین دوز مصرفی کاملا تحت نظر پزشک و روانپزشک باشد. در صورتی که شما از این دارو استفاده می‌کنید یا می‌خواهید اطلاعاتی درباره آن داشته باشید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

منبع: کلرودیازپوکساید

برای دریافت مشاوره در زمینه کلرودیازپوکساید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : کلرودیازپوکساید, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 1:47

سکس سه نفره که عموماً با اصطلاح تری سام (threesome) به آن اشاره می‌شود یکی از انواع انحرافات جنسی است که در آن به‌طور هم‌زمان سه نفر با یکدیگر وارد رابطه جنسی می‌شوند. این نوع رابطه دارای اشکال مختلفی است از قبیل سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن و دو زن و یک مرد. این موضوع دارای پیشینه تاریخی است ولی در دوره‌ای که ما در آن به سر می‌بریم افراد دارای ویژگی تنوع‌طلبی و تابوشکنی زیادی شده اند و به همین دلیل سکس سه‌نفره نیز رواج پیداکرده است؛ در ادامه چگونگی و چرایی و شیوه‌های مدیریت و اصلاح آن را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. مشاوره جنسی می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. برای اطلاع از مشاوره جنسی کلیک کنید.
منبع: سکس سه نفره

برای دریافت مشاوره در زمینه سکس سه نفره می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : سکس سه نفره, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 1:32

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله طریقه مصرف قرص اورژانسی دوتایی همراه شما هستیم. مصرف قرص اورژانسی یک روش ساده و سریع برای جلوگیری از بارداری است. البته همانطور که از نام این قرص ها پیداست فقط در موارد اورژانسی باید به سراغ آن ها رفت. بسیاری از افراد این قرص ها را با نام قرص صبح روز بعد می شناسند. قرص های اورژانسی ضد بارداری از هر نوعی که باشند معمولا در دو شکل تکی و دوتایی فروخته می شوند. بسته تکی این قرص ها شامل یک قرص یک و نیم میلی گرمی است که باید در سریع ترین زمان ممکن مصرف شود و بسته دوتایی این قرص ها شامل دو قرص 0.75 میلی گرمی است که باید به صورت خاصی مصرف گردد. در این مقاله نحوه مصرف قرص های اورژانسی دوتایی را بررسی می کنیم.
 

منبع: طریقه مصرف قرص اورژانسی دوتایی

برای دریافت مشاوره در زمینه طریقه مصرف قرص اورژانسی دوتایی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : طریقه مصرف قرص اورژانسی دوتایی, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 0:44

در تخیلات بیشتر افراد یک سناریو جنسی قرار دارد که می‌خواهند آن را اجرا کنند اما به دلایل مختلف از بیان آن می ترسند. سکس چهارنفره به رابطه‌ای گفته می‌شود که چهار نفر در آن ایفای نقش می‌کنند. امروزه در جامعه‌ این گونه گرایش های نابهنجار را به طور صعودی مشاهده می‌کنیم. اگر در رابطه ای قرار بگیرید که شریک جنسی‌تان از شما سکس هنجار را مطالبه نکند و از فانتزی های او این باشد که فورسام را تجربه کند واکنش شما چیست؟ فورسام شاید فانتزی باشد که در آن هیجان بیشتر و تنوع زیادتری انگاشته شود اما آیا به بعد از مساله و آسیب های آن هم فکر کردید؟ اگر این چنین فانتزی داشته باشم چه کنم؟ آیا باید این فانتزی به واقعیت تبدیل شود؟ در ادامه به بررسی کامل رابطه جنسی چهار نفره می پردازیم.
 

منبع : سکس چهارنفره

برای دریافت مشاوره در زمینه سکس چهارنفره می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : سکس چهارنفره, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 0:22

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله وابستگی عاطفی خانم ها به مردان متاهل همراه شما هستیم. وابستگی آن هم از نوع عاطفی (در مقابل وابستگی جسمی) یکی از سخت ترین تجربیات هر فردی در طول زندگی است و اما وابستگی عاطفی نسبت به فردی که خودش درگیر رابطه دیگری هست، این موضوع را آزاردهنده تر می کند. علت این وابستگی ها و چگونگی روبه رو شدن با این مشکلات موضوعی بسیار گسترده است و ریشه های عمیقی دارند. با توجه به آسیب زا بودن این گونه روابط سوالات زیادی در این مورد برای افراد پیش می آید که در ادامه مقاله به بررسی کامل آن می پردازیم.
 

منبع: وابستگی عاطفی خانم ها به مردان متاهل

برای دریافت مشاوره در زمینه وابستگی عاطفی خانم ها به مردان متاهل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : وابستگی عاطفی خانم ها به مردان متاهل, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 0:05

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله تست پرخاشگری در بزرگسالان همراه شما هسیتم. پرخاشگری در نگاه نخست یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی به شمار می رود که روند رو به افزایش آن در اجتماعات بزرگ قابل مشاهده است. به همین دلیل، پرخاشگری یکی از مسئله های مهم اجتماعی و از موضوعات مهم بهداشت روانی محسوب می شود. پرخاشگری می تواند ریشه های بسیار عمیقی داشته باشد که برای درمان باید مورد بررسی قرار گیرند. تست پرخاشگری در بزرگسالان که توسط متخصصان انجام می گیرد راهی برای تشخیص این مساله می باشد. در ادامه مقاله به بررسی کامل پرخاشگری و تست پرخاشگری در بزرگسالان می پردازیم.

منبع: تست پرخاشگری در بزرگسالان

برای دریافت مشاوره در زمینه تست پرخاشگری در بزرگسالان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : تست پرخاشگری در بزرگسالان, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 216 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 23:43

روش‌های طولانی شدن رابطه جنسی کدام‌اند؟ رابطه جنسی یک امر بسیار مهم در زندگی مشترک است چراکه تاثیر بسیار زیادی بر رابطه میان زوجین و زندگی زناشویی آنان می‌گذارد و تمام ابعاد زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کمیت در رابطه جنسی بسیار مهم است و نباید در حدی باشد که تنها رفع نیاز کند. یک رابطه جنسی ایده آل، نیم ساعت تا یک ساعت زمان می‌خواهد. روش‌های متعددی برای طولانی‌تر شدن مدت زمان رابطه جنسی وجود دارد که البته بسیاری از آن‌ها به اشتباه رایج شده‌اند و باعث کاهش لذت جنسی می‌شوند. با به کارگیری برخی روش‌ها و تکنیک‌های مناسب و همچنین کمک گرفتن از یک فرد متخصص، می‌توان مدت زمان رابطه جنسی را به طور طبیعی افزایش داد. در ادامه مقاله به بررسی کامل طولانی شدن رابطه جنسی می‌پردازیم.
 

منبع: طولانی شدن رابطه جنسی

برای دریافت مشاوره در زمینه طولانی شدن رابطه جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : طولانی شدن رابطه جنسی, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 23:28

آیا از علائم و نشانه‌ های اعتیاد به شیره آگاهی دارید؟ آیا روش‌های تشخیص اعتیاد به شیره را می‌شناسید؟ شیره از جمله مواد مخدری است که از جوشاندن سوخته تریاک خالص و صاف کردن آن به دست می‌آید. این ماده از خلوص بیش تری نسبت به انواع دیگر از مشتقات تریاک برخوردار است که باعث می‌شود علائم و عوارض آن از علائم و عوارض اعتیاد به تریاک شدیدتر و ترک آن نیز نسبت به ترک تریاک دشوارتر باشد. با آگاهی از ماهیت شیره و نشانه‌های آن می‌توانید اعتیاد را در عزیزان خود تشخیص داده و هرچه سریع‌تر گامی در جهت درمان آنان بردارید. برای دریافت مشاوره آنلاین می‌توانید در کانال مشاوره ترک اعتیاد حامی هنر زندگی عضو شوید.
 

منبع: علائم و نشانه های اعتیاد به شیره

برای دریافت مشاوره در زمینه علائم و نشانه های اعتیاد به شیره می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : علائم و نشانه های اعتیاد به شیره, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 265 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 23:14

تست اوتیسم بزرگسالان یکی از بهترین راه های شناسایی و تشخیص این اختلال در افرادی است که به مراکز خدمات روانشناسی مراجعه می کنند. اغلب در مورد اوتیسم کودکان زیاد صحبت می شود اما واقعیت این است که این اختلال در بزرگسالان نیز ممکن است وجود داشته باشد. برای تشخیص این اختلال لازم است علائم آن را بشناسید و در این زمینه می توانید از تست ها کمک بگیرید. آزمایشی که به صورت نمونه گیری از خون و یا عکس برداری از مغز باشد برای تشخیص اوتیسم بزرگسالان وجود ندارد و تست ها بر اساس رفتارهای فرد و تاریخچه پزشکی او طراحی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرکاربرد ترین تست های اوتیسم بزرگسالان و علائم و درمان این اختلال تا پایان مطلب همراه باشید. برای اطلاع بیش تر از تست اوتیسم کلیک کنید.
 

منبع: تست اوتیسم بزرگسالان

برای دریافت مشاوره در زمینه تست اوتیسم بزرگسالان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : تست اوتیسم بزرگسالان, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 23:00

امروز از سایت هنر زندگی با مقاله مشاوره طلاق در مشهد همراه شما هستیم. زندگی مشترک فراز و نشیب های زیادی دارد؛ گاهی به دلیل عدم مهارت در ابراز هیجانات یا عدم شناخت دقیق نیازهای هیجانی خود یا همسرتان و یا به دلایل ناکامی در رابطه جنسی و از این قبیل مشکلات زندگی شما به سمت طلاق عاطفی یا قانونی سوق پیدا می‌کند. مشاوره طلاق از آن گونه حمایت هایی محسوب می‌شود که در تصمیم گیری شما می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. واژه طلاق به خودی خود بار روانی زیادی دارد و در واقعیت هم تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. چه بسا گاهی تصمیم شما در زندگی فرزندتان نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد مشاوره طلاق اطلاعات کسب کنید. برای اطلاع بیش تر در زمینه مشاوره طلاق تلفنی کلیک کنید.
منبع: مشاوره طلاق در مشهد

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره طلاق در مشهد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : مشاوره طلاق در مشهد, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 22:37